sobota, 31 grudnia 2016

Podsumowanie szyciowego roku

Kochani!
Koniec roku to najlepszy czas na podsumowania, tym razem także ja podzielę się z Wami swoimi :)
Jest to najlepszy czas na podsumowania, wnioski oraz postanowienia. Prowadzenie bloga daje mi pewnego rodzaju motywację, ponieważ wiem, że ktoś czeka, aby zobaczyć to co stworzyłam. Dzięki temu, że tu jesteście i dajecie o sobie znać razem tworzymy małą społeczność w ogromnym świecie internetu. Widząc Wasze reakcje chce mi się pisać i coraz bardziej udoskonalać swoje umiejętności.

W ciągu roku napisałam dla Was 24 posty. Prawie o połowę mniej, niż w roku 2015. Jednak bardziej zależało mi na tym, aby pisać posty bardziej konkretne i przekazywały Wam więcej informacji na temat szycia. A sam blog odwiedziliście prawie 50 000 razy!

Najczęściej czytanymi postami na całym blogu była opinie o Arce Radom 888 oraz tutoriale jak przerobić męską koszulę na sukienkę i spódnicę.

W tym roku uszyłam wiele ubrań dla siebie, czyli wywiązałam się z obietnicy danej samej sobie, aby szyć więcej ubrań. I takim sposobem uszyłam kilka bluz, spódnic, sukienek. Najbardziej jestem dumna z sukienki weselnej, która w Burdzie była opisywana jako model trudny dla osób z dużym doświadczeniem. Robiąc wszystko powoli wg. opisu dałam radę, a sukienka to moje trofeum, które pokazuje nie tylko mi, że możemy uszyć wiele rzeczy tylko wszystko zależy od wiary w nasz cel i dbałości o szczegóły.


A jeszcze bardziej dodało mi skrzydeł ujrzenie mojego zdjęcia i sukienki w październikowym wydaniu Burdy. Aż mi się łezka w oku zakręciła, że mogłam znaleźć się w Galerii Czytelniczek.
 
A tak w skrócie moje szycie wyglądało tak:

Był to najbardziej udany okres w mojej małej twórczości. Odkrywałam wiele nowych technik, nauczyłam się tego, aby zwracać uwagę na każdy milimetr. Wiem, żeby nie zaczynać czegoś na co nie mam ochoty i, że tylko dobrze dobrane cele dodadzą nam skrzydeł.

5 komentarzy:

  1. Bardzo owocny rok:) Oby ten 2017 r. był równie udany! Do siego roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pracowity rok! Oby kolejny był jeszcze bardziej owocny! NAJLEPSZEGO!

    OdpowiedzUsuń
  3. Stworzyłaś bardzo fajne rzeczy.
    Powodzenia w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie , gratulacje i po raz kolejny - mam ochotę to wykrzyczeć - jeśli się czegoś bardzo chce można osiągnąć SUKCES :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję fantastycznego roku, oby następny był jeszcze lepszy :)!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ! Aż chce się szyć :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...