piątek, 18 lipca 2014

Jak skrócić spodnie? Krok po kroku

Cześć!
Pewnie każdy z Was spojrzał na jakieś spodnie i od razu wiedział że są za długie i trzeba je skrócić.
 No i tutaj pojawia się pytanie jak zrobić to dobrze, ale nie macie co się martwić to baaardzo proste :)
Chociaż ja również natrafiłam na problemy, ale znalazłam sposób, abyście Wy ich nie mieli.

 ZACZYNAMY!
Po pierwsze obcinamy spodnie na takiej długości jakie chcemy, aby były + 2  cm.
Jak widać moja nogawka nie jest idealnie prosto przycięta, ale nie ma problemu, bo i tak tego nie będzie widać.

 Następnie przewracamy spodnie na lewą stronę.
 Kolejny krok to podwinięcie nogawki tak jak na zdjęciu na długość. Robimy tak samo z drugą nogawką.

 Przypinamy szpilkami podwinięcie jakie zrobiliśmy i dobieramy kolor nici.

Ja w swojej maszynie zdjęłam pojemniczek i szyłam na wolnym ramieniu (?) . Musimy dobrze trzymać materiał, aby szyć prosto.

Oczywiście nie obyło się bez problemów :)


Abyście Wy nie mieli takich problemów z połamanymi igłami mam dla Was radę :) Na łączeniu szwów, gdzie kilka warstw materiałów nakłada się na siebie warto ściąć zapas materiału po skosie. Dzięki temu będziemy mieli mnie warstw do przeszycia. Zdjęcie z innych spodni pokazowe, bo przecież wpadłam na to, dopiero jak skończyłam szyć :D 
A tak wyglądają podwinięte i obszyte nogawki.

Myślę, że wytłumaczyłam to w miarę jasno, ale jeśli czegoś nie wiecie to pytajcie.
Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz ! Aż chce się szyć :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...